2012年2月27日月曜日

about mesh skinny pants.

about mesh skinny pants texture


This is side of my mesh skinny pants.
I got much inquiry about this texture.

First,this is not bug.

These pants are my first made mesh clothes.
I'm not good about make mashes.
Therefore, I prepared demo.

"Please try DEMO before buy"
I wrote to page of all the meshes like this.
Because it did not have confidence in my meshs...

I do not understand the method of correcting this break.
and I didn't care this texture.
But I'm sorry if you are not pleased with these pants... 






Mesh skinny pantsのサイド部分のテクスチャについて
問い合わせをいただきました。

まずはじめに、これはバグではありません。
このパンツは私が初めて作ったもので、下手ゆえにこうなってしまったものです。
どうしてこうなったのか、どうしたら直るのか
よくわかってなくて直しようがないです…
デニムパンツのテクスチャを貼り付けた際に
テンプレートギリギリに貼ったのですがなぜかこうなりました…

正直私はあまりこのサイド部分を気にしていなかったのですが
初めてのメッシュで不安だったのでマケプレのページやブログ、
商品の隣にデモを用意して、必ず買う前にデモを購入してくださいと書きましたが
問い合わせが多く、この事もちゃんと書いておくべきでした。
気に入らなかった方はもうしわけないです。